family... :)

family... :)

aish~harith hazim

aish~harith hazim
brother

~cute qistina~

~cute qistina~

Monday 19 December 2011

geramnyer....ajid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hari ni,saya berasa sangat marah kerana papa saya tengah buat kan bilik saya bilik kaksri dijadikan bilik aish bilik mainan dijadikan bilik saya papa buat bilik kami berdua sampai 3 hari barulah siap dah lah papa penat  sampai luka luka.lepastu hari ni makwan tinggalkan ajid saya dan aish tengah main laptop kat bilik mainan iaitu bilik saya ajid pun asalammuailaikum2 kat bawah kiteorang  tak tau pulak yang ajid tu masuk bilik kokili papa dah letak robok untuk susun ultraman aish korang semua tahu lah ajid tu suka ultraman dia masuk bilik ili tutup pintu kunci dia rosakkan mainan aish punyalah susah nak kemas,ya allah hai,semua orang tahu perasaan saya,aishdan kaksri masa geram auzubillah kiteorang marah marah ajid memang tak dapat kawal perasaan geram kami bertiga masa tu......ajid ambil pembalut buku jolokkan untuk ambik ultraman.biarkan ajid mengadu pada mak wan saya sendiri akan hadapi situasi gerun itu.saya akan beritahu pada makwan dengan jujur berita ini tanpa segan-silu pun kerana ajid telah pun melampaui batas kemarahan saya pada masa itu saya marah sampai ajid menangis kat bilik kak sri kaksri ngan aish ingat kemarahan saya dah habis tapi nampaknya belum kemarahan saya pada masa itu bagai meletus nye lava gunung berapi yang amat panas .sekian terima kasih.

No comments:

Post a Comment